A Mercedes a következő szezonra Lewis Hamilton nélkül marad, aki meghatározó szerepet játszott a divat evolúciójában. Így előtted a lehetőség, hogy te lehess a csapat új divatguruja 2025-től.
Felhívás minden kifogástalan öltözködési ízléssel rendelkező F1-rajongónak. A Mercedes szeretne felvenni egy stylistot a versenyzők számára, aki George Russell és Kimi Antonelli pályán kívüli outfitjéről gondoskodik majd. A Motorsport.com úgy tudja, hogy az új pozíciót a szükség szülte, mivel a csapat egyre több márkapartnerrel dolgozik együtt, és a versenyzők egyre több ruhát viselnek a versenyhétvégék során.
A szakképzett vezető fogja kezelni a páros személyes, fitnesz, hivatalos, hétköznapi és utazási ruhatárát, valamint a paddockban való megjelenésüket. A versenyzők pályán kívüli marketing-megjelenések alkalmával is ő fogja kezelni a versenyzők öltözékét, a ruházattól kezdve a lábbeliken át a kiegészítőkig. Nevezetesen, ők felügyelik majd az IWC Schaffhausen teljes készletét, és gondoskodnak arról, hogy a luxusórákat minden marketingmegbízatáson használják.
A hirdetés szerint a sikeres pályázó kapcsolatot tart majd a Mercedes új ruházati partnerével, az Adidasszal, hogy „külsőt biztosítson a fotózásokhoz, a marketing megjelenésekhez, a pálya melletti megjelenésekhez”. Emellett divatrendőri szerepet is betölt majd, ha Russell vagy Antonelli megpróbálna Nike kapucnis pulóvert vagy Cartier órát viselni, mivel a feladataik közé tartozik annak biztosítása, hogy a páros ne viselje semmilyen „konkurens márka logóját”.
Míg a leendő újonc és a kétszeres nagydíjgyőztes továbbra is szabadon együttműködhet saját stylistjaival, az új vezető a Mercedes házon belül fog dolgozni annak érdekében, hogy a versenyző által kijelölt ruházatok összhangban legyenek a csapat márkapartnereivel.
A döntés a jövő évben életbe lépő változások sorában történik, ahogy a csapat felkészül a Lewis Hamilton nélküli jövőre. A Ferrarihoz kötődő világbajnok a Mercedesnél töltött hosszú ideje alatt újradefiniálta a divat és a Forma-1 közötti kapcsolatot. Távozik a hosszú távú szponzor Tommy Hilfiger és a ruházati partner, a Puma mellett, akik 12 éven keresztül állt kapcsolatban a csapattal.
Hamilton a Met-gála társelnökeként a divat erejével harcol a rasszizmus ellen