A SportsPro a 12. alkalommal nevezte meg Lewis Hamiltont a motorsport legjobban eladható sportolójának. A hétszeres világbajnok a 11. helyen végzett a világ 50 legeladhatóbb sportolóját (50MM) tartalmazó éves listán.
Az 50MM 2010-es indulása óta Hamilton egy kivételével (2019) minden évben szerepelt a listán. A legjobb éve 2014-ben volt, amikor az első legjobban eladható sportolóként tartották számon abban az évben, amikor első mercedeses világbajnoki címét nyerte. Utoljára 2021-ben szerepelt a top 10-en kívül.
A brit versenyző, aki 2025-ben már a Ferrari versenyzője lesz, idén két jelentős márkaszerződést is kötött a francia Dior luxusdivatmárkával és a CFI (Corporate Finance Institute) online kereskedési szolgáltatóval.
A listán lejjebb, a jelenlegi F1-es világbajnok Max Verstappen a 31. helyen szerepel, köszönhetően az olyan márkákkal való kapcsolatainak, mint a Heineken, a Viaplay és az EA Sports.
Hamilton leendő csapattársa Charles Leclerc két hellyel van lemaradva Verstappentől. Ő olyan cégekkel kötött partnerséget, mint a Puma, a Peroni és a Bang & Olufsen.
A jelenleg a bajnoki címéért küzdő Lando Norris a 37. helyen áll, és rajta kívül még Oscar Piastri fért be a top 50-be, 47. helyezésével.