A világ két egyik legelismertebb márkája, a Forma-1 és a LEGO Csoport izgalmas új együttműködést jelentett be.
Ezen partnerségen belül F1-ihlette LEGO termékeket dobnak piacra minden korosztálynak. A termékcsalád az óvodáskorú gyermekek számára készült DUPLO készleteket, valamint a gyermek és felnőtt építők számára készült szetteket is tartalmaz. A 2025-ben megjelenő izgalmas új termékkel a Forma-1 világa a LEGO kockák birodalmában elevenedik meg. Ezekben az F1-es istállók szerepelnek majd, valamint a LEGO digitális platformjain keresztül a rajongók és a családok számára lesz elérhető érdekes tartalmakkal. A Forma-1-es rendezvényeken való erős jelenléttel, szórakoztató Fan Zone aktivitásokkal az egész évben is jelentkeznek a szezon alatt.
A 2025-ös év tevékenységei közé tartozik majd az is, hogy a LEGO építés szórakozásán keresztül közelebb hozza a rajongókhoz az innováció, a technológia és a mérnöki tudományok világát, a futamokon szervezett aktivitásokkal, valamint a sportág mérnöki és műszaki örökségét ünneplő termékekkel. Az 1932-ben alapított LEGO Csoport a világ egyik vezető játékgyártója. Az ikonikus műanyag kockát pedig már több mint 90 éve használják a gyerekek és építők minden korosztályban világok újragondolására. Az elmúlt években a Forma-1 óriási növekedést tapasztalt a fiatalabb szurkolók körében. Az adatok azt mutatják, hogy az EU-ban és az Egyesült Államokban több mint négymillió 8-12 éves gyermek követi aktívan a sportágat, míg a TikTok követőinek 54%-a és az Instagram követőinek 40%-a 25 év alatti. A további részleteket, beleértve a termékbevezetés időpontját is, később jelentik majd be.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatója így nyilatkozott:
„A LEGO kocka világszerte gyermekek és felnőttek millióiban gyújtotta be a kreativitás és az építés iránti szenvedély szikráját. E partnerség révén a rajongók kockáról kockára újrateremthetik és újragondolhatják a szágldó cirkusz világát. A játékon keresztül mélyebben elmerülhetnek a sport mögött álló mechanika és technológia rejtelmeiben. Nagyon várjuk, hogy a Forma-1 drámáját és izgalmát a LEGO Csoport szenvedélyes építőhálózatával is megismertessük, és egy újabb eszközt adjunk a rajongóinknak, hogy barátaikkal és családjukkal együtt élvezhessék a sportot.”
Julia Goldin, a LEGO Csoport termék- és marketingigazgatója hozzátette:
„A LEGO Csoportnál büszkék vagyunk arra, hogy a múltban számos F1-es autót alkottunk újra kockák formájában. Hisszük, hogy ez az új partnerség a LEGO játék és építés révén még közelebb hozza a sport látványosságát minden rajongóhoz. Lehetővé teszi, hogy a sport iránti szenvedélyüket még magával ragadóbb és izgalmasabb módon ünnepelhessék, és a LEGO kreativitásának és képzelőerejének ereje tovább fokozza a királykategória izgalmát. Nagyon várjuk, hogy bemutathassuk mindazt, amit ez az izgalmas kapcsolat kínál az életre szóló és az új Forma-1 és LEGO márka rajongóknak egyaránt, otthon és a versenypályán egyaránt.”
Lando Norris egy életnagyságú LEGO Technic McLaren P1 autóval hódítja meg Silverstone-t