A Haas bejelentette, hogy a 2028-as Forma-1-es szezon végéig meghosszabbította technikai együttműködését a motorszállító Ferrarival.
A Haas és a Ferrari közös munkája 2016-ban kezdődött, amikor az amerikai alakulat beszállt az F1-be, és amely eddig 176 futamra terjed ki, 2026-ban a sportág új erőforrás-szabályzatára való átállásig. Az elkövetkezendő erőforrások, amelyek a jelenlegi 1,6 literes, V6-os turbófeltöltős hibrid formátumot követik majd, fokozott villamosítással és a teljesen fenntartható üzemanyagokra való kötelező átállással rendelkeznek majd, ami jelentős lépést jelent a zöldebb Forma-1 felé. A Haas csapatfőnöke, Ayao Komatsu így nyilatkozott:
„Igazán örülök, hogy 2028-ig meghosszabbíthatjuk a Scuderia Ferrarival való kapcsolatunkat. Alakulatként eddig csak a Ferrari erőforrásaival versenyeztünk, és a folyamatos stabilitás a következő erőforrás-szabályozás felé haladva kulcsfontosságú a folyamatos fejlődésünk érdekében. A Scuderia Ferrarival való kapcsolatunk mindig is különleges volt nekünk – a kezdeti időkben fontos szerepet játszottak a program kialakulásában, és az elmúlt kilenc szezonban is értékes technikai partnerünk voltak. Örülök, hogy most még több idény áll előttünk, és köszönöm Fred Vasseurnek és sokaknak a Scuderia Ferrarinál, hogy továbbra is bizalmat szavaznak a projektünknek. Ez a bejelentés csak egy újabb példa a MoneyGram Haas F1 Team hosszú távú ambícióira – a sportágba való befektetésünk és növekedésünk folytatódik.”
A Haas 2025-re a Ferrari junior Ollie Bearmant szerződtette, hogy betöltse az Audi-Sauberhez igazolt Nico Hülkenberg által az év végén megüresedő ülést. Az istálló azonban még nem tette teljessé a jövő évi felállását, a távozó Alpine pilóta Esteban Ocon a favorit a csapathoz, ami Kevin Magnussen távozását jelentené.
Vad pletyka: Ocon már idén átülhet egy másik csapat autójába?