A Heineken, a Forma-1 globális partnereként tegnap mutatta be legújabb globális „Ha vezetsz, soha ne igyál” kreatív kampányát, amelynek címe „A legjobb sofőr”.
A kampányban a jelenlegi F1 világbajnok és a Heineken 0.0 nagykövete, Max Verstappen szerepel. Világsztárként hozzájárul a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítéséhez az új és releváns közönség számára.
Az új kampányban az Oracle Red Bull Racing versenyzőjét barátaival társaságban ábrázolják. Többször is kiválasztják vezetni, mivel ő „A legjobb sofőr”. A kisfilm ügyesen hangsúlyozza, hogy bár a legjobb sofőrök közül néhányan az F1 világából származnak, a döntést ehelyett csak az alapján kellene meghozni, hogy ki nem ivott… kivéve persze, ha az ital egy Heineken 0.0. Az új kampány révén a márka arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy amikor egy éjszakai szórakozás után haza kell szállni, csak az üljön a volán mögé, aki nem ivott alkoholt.
BRAM WESTENBRINK, A HEINEKEN MÁRKA GLOBÁLIS VEZETŐJE:
„A When You Drive Never Drink egy olyan üzenet, amelyet igen a szívügyünknek tekintünk, és továbbra is az F1-gyel való hosszú távú partnerségünk középpontjában áll. Ahogy a nyári hónapokban elkezd forrósodni a versenyszezon, izgatottan engedjük útjára ennek a kampánynak a legújabb szakaszát, amelyet először 2016-ban indítottunk el. Miközben élvezzük a hihetetlen akciót a pályán, fontos, hogy ne feledjük, hogy amikor a barátokkal való szórakozás során a sofőr kiválasztására kerül sor – „A legjobb sofőr” mindig az, aki nem ivott”.”
BRUNO BERTELLI, A LEPUB GLOBÁLIS VEZÉRIGAZGATÓJA, GLOBÁLIS CCO PUBLICIS WORLDWIDE, CCO PUBLICIS GROUPE ITALY:
„A Heineken továbbra is meghatározó szereplő, ha a felelős fogyasztásról veszélünk. Humoros formában a márka mindig is kulturálisan tudatos és érzékeny volt a globális problémák és a fiatalabb generációk iránt. A „When You Drive Never Drink” valójában egy régóta tartó projekt és következetes szlogen. Ezzel a Heineken büszkélkedhet és amely mellett kiállhat. Az alkoholfogyasztás és a vezetés jelentős kockázatokkal és következményekkel jár. Ki is lenne alkalmasabb ennek a kulcsfontosságú üzenetnek a közvetítésére, mint az egyik világszerte legismertebb pilóta? Max Verstappent hívták így segítségként, aki így a biztonságos autózás legkiemelkedőbb népszerűsítője lett. Ez a megközelítés kreatív módon kezeli a márka elkötelezettségét egy lenyűgöző platform kiépítése iránt. Ez a Heineken értékét és hatását példázza méretarányosan.”
MAX VERSTAPPEN KÉTSZERES FORMA-1-ES VILÁGBAJNOK:
„F1-versenyzőként a pályán és azon kívül is a helyes döntések meghozatala kulcsfontosságú a sikerhez. Vezetés közben ez a tisztánlátás és céltudatosság, különösen, ha a biztonságról van szó, döntő tényező. Amellett, hogy a Heinekennel közösen dolgozom egy közelgő, izgalmas új játékkezdeményezésen, a Player 0.0-n, büszke vagyok arra, hogy a nagykövetükként segíthetek a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítésében a motorsport rajongók körében szerte a világon. A kampányt nagyon szórakoztató volt forgatni. Remélem, hogy mindenki nemcsak élvezi a filmet, hanem a mögötte rejlő fontos üzenetet is magáévá teszi.”
Mióta 2016-ban belépett a motorsport világába, a Heineken elkötelezte magát az alkoholfogyasztással kapcsolatos attitűdök valódi megváltoztatása mellett. A Forma-1-gyel közös marketingkampányai révén pedig továbbra is újít. A márka a globális „When You Drive, Never Drink” (Amikor vezetsz, soha ne igyál) kampányokon keresztül következetesen, könnyedén terjeszti az üzenetet, és minden szezonban új kreatívokat indít. Ezen felül a Heineken elkötelezte magát, hogy a médiabüdzséjük több mint 10%-át a felelős fogyasztási programok támogatására fordítja.