A McLaren elhalasztotta az MCL60-as versenyautójának a hatalmas frissítési csomagja harmadik és egyben utolsó szakaszát a tervezési és gyártási késedelmek miatt.
A wokingiak Ausztriában sikeresen végrehajtották az első jelentős frissítésüket. Ezt egy újabb fontos lépés követett Silverstone-ban, ahol Lando Norris és Oscar Piastri a második, illetve negyedik helyen végeztek. Magyarországon, leszámítva azt, hogy Piastri autója is megkapja a legújabb specifikációt, a McLaren MCL60-as modellje változatlanul szerepel a hétvégén Magyarországon. Andrea Stella csapatfőnök elmondta, hogy miért:
„Szóval, az első dolog, amit el kell mondanom, hogy itt van az Oscarnak kiosztandó első szárny is. Az új első szárny nem volt kész neki Silverstone-ban, mert az Egyesült Királyságban korlátozott számú alkatrész állt rendelkezésre. Aztán amikor a fejlesztésekről volt szó, tulajdonképpen rájöttünk, hogy tervezés és gyártás szempontjából egy kicsit több időre van szükségünk a teljes csomag befejezéséhez. Amit tehát valójában látni fogunk, hogy a következő versenyeken és mindenekelőtt a leállás után érkezik pár új alkatrész.”
Ausztria óta a McLaren MCL60-asának nagyszabású változtatásai közé tartoztak az átdolgozott oldaldobozok és a módosított padló kialakítás, egy új első szárny és orrkúp, valamint az autó hátsó felfüggesztésének és a hátsó fékcsatorna geometriájának finomításai. A változtatások által elért tagadhatatlan nyereséget Stella „mérföldkőnek” nevezte a McLaren azon útján, hogy visszaszerezze régi fényét, és bekapcsolódjon a küzdelembe a rajtrács elején. Így folytatta:
„Ez fontos a McLarennek, fontos azoknak az embereknek, akik nagyon keményen dolgoztak a fejlesztéseken és a azok megvalósításán, valamint a rajongóinknak. De ahogy már elmondtuk, ez nem igazán változtat azon, amit csinálunk. Arról van szó, hogy keményen dolgozunk, hogy fejlesztéseket rakjunk az autóra. Hagyjuk, hogy az eredmények jöjjenek, és megpróbáljuk ezt a lehető legszabályosabban csinálni.”
A McLaren átalakítása magában foglalja a tervezési részlegük jelentős átszervezését is. Stella hiszi, hogy a csapat közelmúltbeli szervezése máris meghozta gyümölcsét:
„Azzal, hogy lehetővé tettünk bizonyos feltételeket, különösen az aerodinamikai fejlesztések tekintetében, ez egyértelműen felgyorsította az autó fejlődését. Lehetővé tette, hogy megtegyük ezt a teljesítménybeli lépést.”