A Forma-1 Bizottság ma jóváhagyta a 2023-as és 2024-es technikai szabályzat frissítéseit is.
Az ülésen megvitatták az erőforrás elemek számának növelésére vonatkozó javaslatokat, és jóváhagyták, hogy a belsőégésű motor (ICE), a turbófeltöltő, az MGU-H és az MGU-K elemek számát 2023-ra vonatkozóan háromról négyre növeljék.
A nagydíj rajtrácsos procedúrájára szánt időt 40-ről 50 percre emelik. Bizonyos versenyeken ezt a többletidőt a versenyzők szurkolóknak történő bemutatására használják majd fel.
A márciusban sportirányelvként bevezetett, a boxkiállásos büntetés alatt az „autón végzett munka” frissített definíciója (54.4.c cikkely) bekerül a Sportszabályzatba.
A Pénzügyi Tanácsadó Bizottságon (FAC) belül egy külön erre a célra létrehozott munkacsoport javaslatot dolgoztak ki arra vonatkozóan, hogy 2023-tól kezdődően bizonyos fenntarthatósági kezdeményezések tekintetében költségmentességet vezessenek be, különös tekintettel a környezetvédelmi szempontokra.
A FAC tagjainak támogatását és a Bizottság jóváhagyását követően bizonyos fenntarthatósági kezdeményezések költségei mostantól nem tartoznak a költségplafon alá. Ezek a kizárások többek között a fenntartható infrastruktúra kiépítésével, a résztvevők karbonlábnyomának auditálásával és nyomon követésével, a környezeti fenntarthatósági projektek előmozdításával foglalkozó jótékonysági szervezeteknek nyújtott adományokkal és a szén-dioxid-kompenzációs programokkal kapcsolatos költségekre terjednek ki. Az FAC folytatja e rendelet finomítását.